logo-samandehi
بستن

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

انواع جعبه های کارتنی

انواع جعبه های کارتنی

۱۹ آذر ۱۳۹۷ مقالات

انواع جعبه های کارتنی

برای دیدن محصولات آماده فروشگاه شرکت کارتن سبز اینجا کلیک کنید

جعبه های کارتنی سال هاست که برای حمل و نگهداری محصولات و اشیاء مختلف استفاده می شوند. انواع مدل و اندازه ی جعبه های کارتنی بسیار گسترده است. به همین دلیل، در اینجا به معرفی انواع جعبه های کارتنی پرداخته ایم تا با کاربرد آن ها بیشتر آشنا شده و من بعد، کارتن ها را بر حسب نیاز خود انتخاب نمایید.

جعبه باز قفسه ای - انواع جعبه های کارتنی

جعبه های باز قفسه ای

جعبه باز قفسه ای - انواع جعبه های کارتنی

انواع جعبه های کارتنی , جعبه های باز قفسه ای نوعی از انواع جعبه های کارتنی هستند که بیشتر در قفسه های خوار و بار فروشی و فروشگاه های مواد غذایی آنها را می بینیم. بقال ها و فروشنده ها از این جعبه ها برای نگهداری و در معرض نمایش گذاشتن محصولات استفاده می کنند. پس این جعبه ها بطور معمول دو مسئولیت دارند:

  1. نگهداری از محصولات در مغازه ها
  2. نمایش محصولات و برندها

این سبک از جعبه ها در اندازه های متفاوت یافت می شوند و بنابراین، می توان آنها را متناسب با اندازه ی محصولات انتخاب کرد. اگر چند محصول با قیمت های متفاوت روی یک قفسه قرار دارند، این جعبه ها گزینه ی بسیار خوبی برای تفکیک آنها هستند.

جعبه های انباری و بایگانی

این نوع جعبه ها معمولا در دو شکل وجود دارند:

جعبه انباری و بایگانی زونکن - انواع جعبه های کارتنی

  1. جعبه و سرپوش جدا از آن (مثل کارتن موز)
  2. جعبه های یک تکه و تاشو

 

یکی دیگر از انواع جعبه های کارتنی :

این نوع کارتن ها برای بایگانی و انبار کردن اسناد و مدارک یا وسایل شخصی برای یک مدت طولانی طراحی شده اند. قیمت جعبه های انباری به صرفه است زیرا اغلب از کارتن تک لایه ساخته می شوند. با این حال، قدرت فوق العاده ای در تحمل وزن سنگین دارند. این جعبه ها هم در سایز های مختلف در بازار موجود هستند.

جعبه قفل شو - انواع جعبه های کارتنی

جعبه های قفل شو

این جعبه ها معمولا برای حمل اشیاء ریز و کوچک به کار برده می شوند.

بعلاوه، بسیار محکم و سبک هستند و به همین دلیل، در ارسال محموله های پستی از آنها استفاده می شود.

جعبه پاکتی - انواع جعبه های کارتنی

جعبه های پاکتی

دلیل نامگذاری این جعبه ها این است که بعد از بسته شدن، شبیه یک پاکت نامه بدون درز می شوند.

جعبه های پاکتی دیگر نیازی به چسب مایع یا نواری ندارند. علاوه بر این، لبه ی درب جعبه به داخل آن فرو می رود و باعث می شود تا کاملا مهر و موم گردد.

کارتن بسته بندی - انواع جعبه های کارتنی

کارتن بسته بندی

کارتن بسته بندی رایج ترین نوع کارتن است و بیشتر در بخش صنعتی استفاده می شود. طول، عرض و عمق این جعبه ها را می توان بر اساس سفارش مشتری ساخت تا کاملا مناسب محصول مورد نظر گردد. در اسباب کشی ها و جا به جایی لوازم منزل هم این نوع کارتن ها ابزار کارآمدی هستند. لایه های شیاردار و راه راه این کارتن ها به محافظت هر چه بیشتر از محصولات کمک می کند. در کنار همه ی این ها، می توان برند محصول را هم روی کارتن ها چاپ کرد تا به نوعی تبلیغ گردد.

کارتن پیتزایی - انواع جعبه های کارتنی

کارتن های پیتزایی

کارتن های پیتزایی فقط برای پیتزا نیستند! در واقع، از این سبک جعبه ها بیشتر به عنوان بسته های پستی استفاده می شود. البته برای تولید جعبه ی پیتزا و سایر فست فود و خوراکی ها باید از سازمان بهداشت مجوز گرفت. این جعبه ها را هم می توان با توجه به نیاز مشتری در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید کرد.

این مقاله برای شما مفید بود ؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید